Sage HR en Payroll mobiele app
Sage HR & Payroll is de mobiele versie van de papierloze HR- en payroll-oplossing van Sage. Met de mobiele app heeft u toegang tot Sage HR & Payroll voordelen, uw loonstroken en verlofsaldi bekijken, toegang krijgen tot reisdeclaraties en uw persoonlijke en bankgegevens beheren. De app maakt gebruik van Sage's online Self Service-systeem om werknemers aan te maken en te beheren, arbeidsaanbiedingen te beheren, verlof te beheren, reisclaims in te dienen, voordelen bij te werken en meer. U kunt Sage HR & Payroll Mobile gebruiken om toegang te krijgen tot werknemersgegevens, zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, salaris, gewerkte uren, voordelen en meer.
U kunt gebruik Sage HR & Payroll om aanbiedingen en betalingen te beheren, uw loonstroken en verlofsaldi te bekijken, verlof aan te vragen en reisclaims in te dienen, persoonlijke gegevens zoals bankrekeningen en beveiligingsinstellingen te beheren en voordelen te bekijken. De app Sage HR & Payroll is geschikt voor gebruik door zowel HR- als payroll-professionals.
Beoordelingen about Sage HR Payroll Self Service
Heeft u geprobeerd Sage HR Payroll Self Service? Wees de eerste om uw mening te verlaten!